Egyszerű fogyás lustáknak

Lusták diétája

A rostok fontos szerepet játszanak az emésztőrendszer egészséges folyamatainak biztosításában.

lusták diétája

A bélrendszerben megfelelő mennyiségű folyadék fogyasztása mellett megduzzadnak, ezáltal amellett, hogy eltelítenek, hozzájárulnak az optimális bélmozgások fenntartásához, amivel lusták diétája, a rostszegény táplálkozással összefüggő betegség kialakulását megakadályozzák.

Rostokkal az egészséges emésztésért A legsúlyosabb ilyen jellegű problémák közé tartozik a bélfal kiöblösödése - a divertikulózis - mely a székrekedés következménye, továbbá a cukorbetegség, a magas koleszterinszint, a vérzsírszint emelkedése, illetve további anyagcsere-betegségek, többek között az elhízás. A rostokban gazdag diéta azonban képes megelőzni, illetve enyhíteni előbbiek tüneteit, sőt, a bélrendszeri daganatos megbetegedéseknek is elejét veheted segítségével.

lusták diétája

Fontos, hogy sok rostban gazdag gyümölcsöt, zöldséget és gabonát fogyassz, ha azonban úgy érzed, sürgős segítségre van szükséged, egy intenzív rostkúrát is beiktathatsz mindennapjaidba, mellyel normalizálhatod emésztésed működését, mindemellett pedig a felgyülemlett salakanyagokat is kisöpörheted bélrendszeredből.

A rostdiéta nagy előnyének számít továbbá az is, hogy követése nem bonyolult, és speciális élelmiszerek beszerzését épp úgy nem igényli, mint ahogy diétás fogásokat sem kell főznöd. Ellenben egy héten át annyi nyers, friss zöldséggel kell kiegészítened étrendedet, amennyivel csak tudod.

lusták diétája

Diéta nyers ételekkel A nyers ételek az elsődlegesen hozzáférhető biológiai táplálékforrást jelentik. A nyers állapotban maradó ételben - elsősorban zöldségekben, gyümölcsökben - nemcsak, hogy rengeteg rost található, de épen megmaradnak bennük az egészségmegőrzésben szerepet játszó enzimek, ezek fogyasztásával pedig látványos élettani változásokat érhetsz el. A zöldségeket és gyümölcsöket feldolgozatlanul fogyaszd, ellenben a különböző gabonákat, olajos magvakat, magokat és hüvelyeseket fogyasztás előtt be kell áztatnod, hogy aktivizáld az alvó enzimeket, egyúttal megemésztésüket is megkönnyítsd.

5 fatális hiba diétában - Diéta tippek, tanácsok

A nyers ételek könnyen emészthetőek, így a diéta tisztítja az emésztőrendszert. A nagyobb mennyiségű gyümölcs és zöldség rost- víz- vitamin- és ásványianyag-tartalmánál fogva segíti az egészség megőrzését, ráadásul mindezt kevés kalória- és zsírtartalom mellett teszi.

A nyers koszt mellett mindemellett nehéz túlságosan sokat enni, lusták diétája anélkül okoz teltségérzetet, hogy túl nagy mennyiségben juttatnál kalóriát a szervezetbe.

lusták diétája

Még több tény a rostokról Ha szeretnéd tudni, még miben segítik a rostok a fogyást, illetve egészséged megőrzését, nézd meg videónkat, melyben dietetikus szakértőnk lát el tanácsokkal. Mintanap Reggeli: tetszőleges mennyiségű vegyes gyümölcssaláta, melyhez fogyaszthatsz egy kis doboz zsírszegény, natúr joghurtot, egy csepp mézet, és megszórhatod fahéjjal.

A törlés kéréséig

Tízórai: két-három szál sárgarépa. Ebéd: 20 dkg grillezett, sovány hús - szárnyas vagy hal - tetszőleges mennyiségű vegyes zöldségsaláta - minél többféle zöldségből - növényi magvakkal megszórva, egy-két evőkanál extra szűz olívaolajjal.

lusták diétája

Uzsonna: tetszőleges mennyiségű turmix zöldségből vagy gyümölcsből, egy-két szelet teljes kiőrlésű kenyér. Vacsora: tetszőleges mennyiségű párolt zöldség vagy zöldségleves.

lusták diétája

A diétát egy hétig tarthatod, melynek ideje alatt a nap folyamán lusták diétája étkezéseken kívül is fogyaszthatsz nyers zöldséget vagy zöldség- és gyümölcsleveket, folyadékot, ha fogyokuras ebédrendelés. Az egyhetes időtartam alatt a salakanyagok és a felesleges víz kiürülésének köszönhetően akár három-négy kilót is leadhatsz.