8 fogyókúrabarát nasi, amiből bármennyit megehetsz | paulovics.hu

Fogyokura alatt nasi. Keress receptre vagy hozzávalóra

Tartalom

    Az este nyolc óra utáni nassolásnak nem véletlenül van rossz híre, ugyanis az elhízáshoz vezető szokások közül az egyik legjelentősebb.

    fogyokura alatt nasi

    Azonban nemcsak az a probléma ilyenkor, hogy eszel, de az is, hogy fogyokura alatt nasi. Az esti rágcsálás is lehet egészséges, sőt, meglepő egészségügyi előnyei is vannak, ha nem éhgyomorral fekszel le.

    A fehérjék például segítik az izmok épülését és gyógyulását, amíg alszol. Az alacsony glikémiás indexű ételek pedig kordában tartják az étvágyadat, hiszen az egyenletes vércukorszintnek köszönhetően nem ébredsz majd farkaséhesen.

    fogyokura alatt nasi

    A következő nassolnivalók éppen ilyenek, így ezeket egy könnyű vacsora után nyugodtan eheted, ám ne közvetlenül lefekvés előtt, illetve ne mértéktelenül fogyaszd őket. A csokoládét sok diéta tiltja, ám ez nem vonatkozik feltétlenül minden csokira.

    fogyokura alatt nasi

    Ebben a hozzáadott cukor helyett antioxidánsokat találsz, sőt, vérnyomást csökkentő, inzulinérzékenységet javító anyagokat is, némi boldogsággal kombinálva. Csak ne egyél belőle egyszerre néhány kockánál többet!

    fogyokura alatt nasi

    A legjobb vacsorák a fogyás idejére Ezeket nyugodtan eheted akkor is, ha egy kicsivel este hat után tudsz csak asztalhoz ülni.

    Segítenek leadni a kilókat, és nem marad utánuk üres a gyomrod!

    Étcsokoládé natúr joghurttal Fotó: Shutterstock Ha édességre vágysz, tökéletes választás a natúr joghurt. Reszeld le az étcsokit, tedd kis tálba a joghurtot és szórd meg a csokireszelékkel. Édes krumpli chips Vegyél egy nagy édesburgonyát.