Karcsú alak diéta és mozgás nélkül? Létezik! -5 trükk, hogy elérd az álom alakot

Gyors fogyás diéta nélkül. Így fogyj diéta és mozgás nélkül! Nem lehetetlen!

Lehetséges a fogyás diéta nélkül, csak edzéssel?

hatasos fogyokuras gyogyszerek protein por fogyókúra

Alapjában véve a matek: akkor fogsz fogyni, ha kalóriadeficitbe kerülsz, vagyis több kalóriát égetsz el egy nap, mint amennyit megeszel. Mivel a fogyás diéta nélkül a célod, és a bevitt mennyiségen nem szeretnél spórolni, a kalóriaégetést kell növelni.

További cikkeink a témában

Ez azt jelenti, hogy érdemes heti legalább! A súlyzós edzést bontsd szét izomcsoportok szerint, és egy nap csak egy-egy nagyobb izomcsoportot dolgozz meg.

Sikeres FOGYÁS 2020-ban - Stílus csevej Anettel

De azt jó alaposan, nagyjából 60 percben, amibe legalább négy-öt gyakorlatnak bele kell férnie. A pihenőidő a szériák között ne legyen több, gyors fogyás diéta nélkül egy perc.

Az erősítés végén jöhet a kardió, amivel muszáj lesz megbarátkoznod!

fogyókúra 55 év felett fogyás 4 hét alatt

Ez legyen 30—60 perc hosszúságú, a napi étkezésednek — és a leadni kívánt zsír mennyiségének függvényében. Minőségi munka mindenekelőtt!

Kapcsolódó cikkek

Ennek a heti legalább edzésnek rendkívül tudatosan összeállítottnak kell lennie, ehhez pedig fejben felkészültnek kell lenned. Edzés előtt gondold át, hogy mit fogsz csinálni. Legyen konkrét edzésterved, lásd magad előtt a teljes menetrendet onnantól, hogy megérkezel a terembe futóhelyszínre, stb. Koncentráljon arra, amit csinálsz, és a feladatok mennyisége ne menjen a minőség rovására. Minden kell, de változatosan!

2. Minőségi munka mindenekelőtt!

A szép, tónusos és feszes alak eléréséhez mindkettőre szüksége van, főleg, ha nem támogatod meg a folyamatokat megfelelő táplálkozással. Ugyanakkor arra is ügyelned kell, hogy ne fulladjon monotóniába az edzésed. A súlyzós edzések során rendszeresen változtass az ismétlésszámon. Egyik héten vagy hónapban legyen egy széria magas ismétlésszámú, akár 50 feletti is, máskor meg alkalmazz es ismétléseket.

1. Sok-sok víz!

De játszhatsz a pihenőidők csökkentésével is. Vagy akár bevetheted a szuperszetteket, amikor két feladatot csinálsz egymás után pihenőidő nélkül, azonos vagy ellenkező izomcsoportra például karedzés esetén két bicepszgyakorlat vagy egy bicepsz- és egy tricepszgyakorlat. Kardióedzésnél pedig váltogasd rendszeresen a gépeket vagy a mozgásformákat, így nem fogod megunni.

gyors fogyás hatása fogyás vacsora elhagyásával

Ezt megteheted naponta vagy hetente. De akár egy edzésen belül is eltölthetsz percet két különböző gépen. A legkézenfekvőbb pedig az ellenállással vagy a tempóval való játék, ami nemcsak úgy lehetséges, hogy 1 fogyókúra borral gyors, 1 perc lassú, hanem kipróbálhatod például a piramismódszert is.

Vagyis fokozatosan emeled a tempót, például percenként a maximumig, majd visszacsökkented ugyanígy lépésenként a kezdetig.

Együnk lassabban!

Erre figyelj! Oké, hogy a fogyás diéta nélkül a célod, és nem szeretnél szigorú megkötéseket tartalmazó étrendet követni.

Ez talán még belefér, viszont muszáj törekednek a tudatosságra, az átgondoltságra a táplálkozás terén, ha valóban meg akarsz szabadulni némi feleslegtől!

  • Fogyj fehérjével
  • Femina 1200 kalóriás diéta
  • Felszedni néhány kilót, igazán könnyű, anélkül, hogy észrevennéd.
  • Indiai fogyokuras kapszula