Fogyás alapjai Lefogy egy héten belül?

Sikeres diéta alapjai

5 gyors és egyszerű lépés a sikeres fogyókúrához

MME Talán nincs is olyan nő, aki maradéktalanul elégedett lenne a testével, ám a napi darálóban bizony nehezen megy az életmódváltás. Pedig az egészségesebb táplálkozás és a megfelelő mennyiségű mozgás nemcsak a testet teszi formásabbá, hanem önbizalmat is ad!

sikeres diéta alapjai

Az alábbi tippeket azért gyűjtöttük össze, hogy lelkesítsük, és erőt adjunk. Kitartással bármit elérhetsz, és ha emellett még szakemberektől is kapsz némi támogatásért, a siker, hidd el, garantált! Állj a tükör elé! Nagyon fontos, hogy akkor is találj esztétikus részeket a testeden, ha túlsúllyal küszködsz. Egy kicsit talán vastag a combod, de sikeres diéta alapjai mondjuk formás a karod. Esetleg hastájékon van rajtad némi felesleg, a lábaid viszont karcsúak.

MIT ESZEM, HOGY SZÁLKÁS LEGYEK?! -- FULL DAY OF EATING -- 7. HÉT DIÉTA -- WINTER CUT

Keresd meg magadban a szépet, és hangsúlyozd azt, ami pedig nem tetszik, sikeres diéta alapjai kezdd el átformálni! A fogyókúra nem lehet kampányszerű!

A diéta alapjai - Így lesz sikeres a fogyókúrád

Ha nem hosszú távon változtatsz az életmódodon, a diéta befejezése után kamatostul szeded vissza a felesleges kilókat. Ne ijedj meg: nem kell rögtön szakértővé válnod! A kis lépések előbb-utóbb összeadódnak, és szembetűnő változást eredményeznek. Ne akarj mindent, azonnal!

sikeres diéta alapjai

A táplálkozási szakértők szerint célravezető részcélokat kitűzni. Ha például 15 kg-tól szeretnél megszabadulni, ne akard már az első hónap végén elérni az áhított testsúlyt!

Fogyás alapjai

Így elkerülheted a jojóeffektust, és a súlyos egészségkárosodást. Ha sikerül heti 0, kg-tól megszabadulnod, az már nagyon jó eredménynek számít!

Ne halogass! Ha úgy érzed, és a tested is jelzi, hogy változtatásra van szükséged, ne mondd azt, hogy holnaptól, hétfőtől, jövő hónap elsejétől! Az orvosodat már aznap felhívhatod, hogy időpontot kérj tőle egy teljes körű kivizsgálásra, eltüntetheted a kamrából a csipszeket, a csokit, a kekszeket is, és tehetsz egy jó nagy sétát a környéken.

A diéta alapjai, avagy hogyan fest egy diétás étrend?

Ne add fel! Mindenkinél eljön az a bizonyos holtpont, amikor hiába minden erőfeszítés, a mérleg nyelve csak nem akar odébb mozdulni. Ha ez mégsem történne meg, keresd fel az orvosodat vagy a dietetikusodat, ők majd segítenek a továbblépésben!

Egészség CikkekFogyás Kata A sikeres diéta egyik nagyon fontos ha nem a legfontosabb tényezője a helyes táplálkozás. Hagyjuk ezúttal a plusz köröket, hogy ki mivel, hogyan, hányszor, és miért nem sikerült! Azért nem sikerülhetett, mert valószínű, hogy eddig nem figyeltél eléggé az étrendedre. Miért nem jó az, amit már eddig is használtam, hiszen évek óta ezekkel főzök, ezt eszem? Ha ezzel megvagy amihez gratulálok, hiszen elég nagy változás önmagában már ez isés a polcodon az új, egészséges életmódhoz elengedhetetlen hozzávalók figyelnek, kezdődhet a munka!

Vezess táplálkozási naplót, amibe minden egyes falatot beleírsz, azt is, amit csak úgy mellesleg, például vacsorakészítés közben kaptál be! Emellett jegyezd fel a napi sporttevékenységedet, és hetente egyszer a testsúlyodat is. Gondold át, mi okozhatja súlytöbbletet! A mozgásszegény életmód? Néhány sikeres diéta alapjai után a táplálkozási naplóból minden bizonnyal kiderül, hol lehet a hiba. Ha eddig semmit sem sportoltál, feltétlenül kezdj el mozogni! Nem kell rögtön hosszú kilométereket lefutni, vagy 1,5 órás aerobikedzéseket végigcsinálni, már csak azért sem, mert a szervezted még nincs hozzászokva ekkora megterheléshez.

Íme, néhány mozgásforma, amivel nemcsak kalóriát égethetsz el, hanem jól is érzed majd magad!

sikeres diéta alapjai

Télen is remek hétvégi családi program lehet egy nagy kirándulás - mit szabad enni diéta alatt rá a családot, és irány a természet vagy a közeli park! Ütögessetek egy órácskát a teremben, és meglátod, utána sokkal energikusabbnak fogod érezni magad! Ugyanez vonatkozik a kutyasétáltatásra is.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Ha már kiderült, hogy mi okozza a pluszkilókat, próbáld meg kiküszöbölni a hibát. Az egészségtelen nassolnivalókat kekszek, csipszek, gumicukor, cukorkák cseréld egészségesebbre, de természetesen ezeknek a mennyiségére is figyelj oda!

Válaszd a fahéjas ízesítésű csipszet, és mártogasd natúr joghurtba. Nem kell eltiltanod magad a szénhidrátoktól, csak éppen nem mindegy, mikor és mennyit fogyasztasz belőlük.

Amennyiben ezeket betartod, többé nem lesz sikertelen a fogyókúrád, és könnyedén elérheted az álomalakot! Mindenki más módszerre esküszik Amikor a fogyásra gondolunk, mindenkinek más és más módszer jut eszébe. Van, aki kemény edzésre, van, aki a villámdiétákra esküszik. Fogyni csak akkor fogsz, ha kevesebb kalóriát viszel be a szervezetedbe, mint amennyit az elhasznál, így a súlyod csökkenni fog. Ha elérted a kívánt súlyt, akkor sem szabad visszatérned a régi étrendedre, hiszen így könnyedén visszahízhatod a leadott kilókat.

Imádod a tésztaételeket? Nyugodtan ehetsz egy kis adagnyit a teljes kiőrlésű változatból paradicsomszósszal, de csak ebédre! Vacsorára már inkább ne kerüljön szénhidrát, azaz kenyér, rizs és tészta a tányérjára, próbálkozz inkább a fehérje és zöldég kombinációval.

Remek fogás például egy kis szelet grillezett csirkemell, párolt brokkolival. Beválhat az is, ha teljesen száműzöd a kenyeret az étrendjéből, és helyette csak Abonettet, puffasztott gabonából készült szeleteket, esetleg alacsony kalóriatartalmú kétszersülteket eszel. Ilyenkor azonban fontos, hogy rendszeresen fogyassz másféle szénhidrátokat pl. Az egészséges étrend alapja, hogy az összes tápanyagcsoport, így a zsír, a fehérje és a szénhidrát is megtalálható benne. Még több diétatippet és fogyókúrás tanácsot találsz az eheti Fanny Magazinban.

Keresd az újságárusoknál!

sikeres diéta alapjai