Intenzív csípő és derékformálás otthon | Érezd Magad Jól - Diéta és Egészséges életmód

Csípő derék fogyás

Tartalom

    Előző cikk Következő cikk Célirányos edzés Helyi zsírégetés nem létezik, de célirányos edzés igen.

    csípő derék fogyás

    Ezekkel a célzott gyakorlatokkal formálhatjuk a nehézkes és kényes területeket - a hasat, a derekat, a csípőt és a combot. A has hasfal, pocak fogyasztása Feküdjünk le a földre összezárt lábakkal, kezünket tegyünk a fejünk alá, ezután emeljük mindkét lábunkat egyszerre a magasba.

    csípő derék fogyás

    Teljesen nyújtsuk ki a lábunkat, majd a nyújtott lábunkat lassan eresszük le a padlóra. Ez a gyakorlat a teljes hasizmot átmozgatja és formálja.

    Elveszíti csípő fogyás, Videó gyakorlatok a fogyás a csípő letöltés hogy a diéta étkezési méz éjjel Brazil fenék edzés, Erősítő fenék gyakorlatok. Vélemények Fedezd fel Emese Németh csípő torna nevű elveszíti csípő fogyás a Pinteresten. It aims.

    A derék fogyasztása Álljunk terpeszállásba, kifelé fordított lábfejjel. Karunkat emeljük a magasba, ezután hajoljunk derékból balra, de közben ne dőljünk sem előre, sem hátra.

    Bal kezünkkel érintsük meg bal lábunkat a térd alatt.

    csípő derék fogyás

    Rugózzunk néhányszor, minden alkalommal mélyebben érintve a lábszárunkat. Térjünk vissza a kiinduló állásba, majd ugyanezt végezzük el jobbra.

    csípő derék fogyás

    A csípő fogyasztása Feküdjünk le a földre az egyik oldalunkra. A föld felé eső kezünket tegyünk a fejünk alá, a másik karunkat nyújtsuk ki a testünk mellett.

    Emeljük a földdel nem érintkező lábunkat a magasba, nyújtott térddel és felfelé nyújtott lábujjunkkal, de mindkét karunk maradjon a helyén. Tartsuk így a lábunkat, míg lassan tízig nem számolunk, csípő derék fogyás eresszük vissza. Ezután végezzük el a gyakorlatot a másik oldalunkon is.

    csípő derék fogyás

    A comb fogyasztása Feküdjünk a hátunkra és emeljük a magasba a lábunkat, kezünkkel pedig támasszuk meg a csípőnket 1 hetes kemény diéta gyertya formát. Ebben a helyzetben térdben hajlítsunk, majd egyesítsünk ki a lábunkat, ezt követően pedig végezzük kerékpározó mozgást.

    csípő derék fogyás

    Lassú tempóban kezdjük a gyakorlatot, majd fokozatosan gyorsítva folytassuk egy-két percig.