B-vitamin komplex:

Vitaminok fogyáshoz, Vitaminok szerepe a fogyásban

Vitaminok szerepe a fogyásban

Ehhez adódik még a kora tavaszi időszakban jelentkező tavaszi fáradtság is. A tél végén szinte mindenkinél jelentkezik ezekből a tünetekből valami: levertség, enerváltság, motivációhiány, aluszékonyság, alacsony fokú terhelhetőség.

vitaminok fogyáshoz

A hideg hónapok alatt a napsütés hiányán túl a téli, ásványi anyagokban és vitaminokban szegény étrendet is megsínyli a szervezet, így a tavasz beköszöntével a napfény jótékony hatása önmagában sokszor nem elegendő a regenerálódásához, ezért rendkívül fontos kiemelt figyelmet kell fordítania a táplálkozásra is. A hideg időszakban sokan extra kilókat is felszednek, súlyfelesleggel küzdenek. Ha emiatt fogyókúrába, diétázásba kezdesz különösen fontos, hogy ismerd a vitaminok és az ásványianyagok szerepét, hiszen ilynekor ezekből kevesebbet viszel be, így felborulhat szervezeted egyensúlya.

A tavaszi fogyókúra idején különösen ajánlott a gyümölcsök, zöldségfélék, illetve a könnyen emészthető, triptofánban gazdag tejtermékek fogyasztása.

Amikor már a kemény testedzés és az állandó diéta sem használ a zavar pluszkilók ellen, ideje bevetni a következő vitaminokat! B-vitaminok Fő funkciójuk az anyagcsere, az idegrendszer és az izomzat optimalizálása, de a segítségükkel a szénhidrátok, a zsírok és a fehérjék is gyorsabban emésztődnek meg. Nagy mennyiségben többek között a lencsében, a babban, a tejben, a tojásban, a teljes kiőrlésű gabonatermékekben, a sovány húsokban, a burgonyában és a banánban találhatóak meg a B-vitaminok. D-vitamin Kulcsfontosságú szerepet játszik a fogyásban, ugyanis ha a szervezet D-vitamin készlete alacsony, a test energia helyett zsírrá azaz plusz kilókká fogja alakítani az elfogyasztott cukrot.

Ezek ásványi anyagokban, nyomelemekben és aminosavakban is gazdagok, így alacsony energiabevitel mellett is alkalmasak a hideg időszakban elveszett tápanyagok pótlására.

Mire jók az étrend-kiegészítők fogyókúra alatt?

  1. Versenydiéta étrend nőknek
  2. Így segítenek a vitaminok a fogyásban - Dívány

Ha a tavasz közeledtével szeretnéd visszaszerezni jó közérzetedet, fitt formádat, vagy épp elősegíteni a fogyást mindenképp tanácsos olyan étrend-kiegészítő készítményeket is fogyasztanod, amelyek garantáltan biztosítják tested számára a létfontosságú tápanyagokat. Ezek segítségével nemcsak fizikai és szellemi teljesítőképességed, hanem alakod is rövid idő alatt újra a régi lesz, és a kívánt állapot tartósan fenn is marad.

vitaminok fogyáshoz

Az így kialakított, a modern orvostudományi ismeretekre épülő tudatos étrend azért is fontos, mivel az élelmiszeripar által feldolgozott élelmiszerek a különféle technológiai eljárások során sokat veszítenek eredeti tápértékükből. Ezek az élelmiszerek többnyire nem vitaminok fogyáshoz kielégítően biztosítani testünk számára azokat a nélkülözhetetlen ásványi- és nyomelemeket, vitaminokat, tápanyagokat, amelyek képesek regenerálni a testet, és visszaállítani a szervezet optimális működését.

A 9 legfontosabb vitamin és ásványi anyag, amire mindenképpen szüksége van a szervezetednek fogyókúra alatt Vitaminok és ásványi anyagok hiányában szervezetünk sem lenne képes működni, ezek nélkül nem lennénk képesek sem mozgásra, sem gondolkodásra, sőt még lélegzésre sem.

  • A 7 legjobb fogyasztó hatású vitamin és ásványi anyag | Well&fit
  • A legerősebb zsírégető vitaminok - Fogyókúra | Femina
  • 90napos étrend
  • Gyors egyszerű fogyás

Rendkívül fontos tehát, hogy a fogyókúra alatt, amikor az elfogyasztott ételekkel, italokkal nem jut elég vitaminhoz a szervezeted, megfelelő módon pótold azokat. A létfontosságú ásványi anyagok és vitaminok kizárólag táplálkozás révén biztosíthatók a szervezet számára, mivel ezeket testünk nem képes előállítani.

vitaminok fogyáshoz

A-vitamin Miért nélkülözhetetlen? A szem egészségét tekintve kiemelt jelentőségű, illetve a növekedésben játszott szerepe miatt nélkülözhetetlen.

Támogatja az immunrendszer működését, a bőr feszességének, rugalmasságának szempontjából is pótolhatatlan. Természetes forrásai: sárgarépa, narancsszínű ételek, édesburgonya B-vitamin Miért nélkülözhetetlen?

A B-vitaminok vitaminok fogyáshoz szerepet játszanak az immunrendszer működésében, hozzájárulnak az idegrendszer optimális működéséhez, a bőr egészségéhez, fontosak a szervezet energiatermelésében, így segítenek elűzni a fáradtságot is.

  • Vitaminok szerepe a fogyásban
  • 9 nélkülözhetetlen vitamin fogyókúra alatt
  • 5 kg fogyás gyakori kérdések
  • Fogyókúrát segítő ásványok

Természetes forrásai: feldolgozatlan ételek, teljes kiőrlésű gabonák, burgonya, banán, lencse, chilipaprika, bab C-vitamin Miért nélkülözhetetlen? A C-vitamin kiemelt fontosságú az érfalak és a bőr rugalmasságának megőrzése szempontjából, fontos szerepet játszik a vas felszívódásában.

vitaminok fogyáshoz

Antioxidáns hatású vitamin. Természetes forrásai: citrusfélék, paprika, kivi, grapefruit, eper D-vitamin A Vitaminok fogyáshoz az erős, egészséges csontozat szempontjából kiemelt jelentőségű. Természetes forrásai: tojás, hal, gomba.