Számolj le a fölösleges kilókkal a Klimax és fogyás csomaggal!

Fogyás menopauza alatt, Fogyás változókorban? - 7 hasznos tipp

Cookie tájékoztató Hormonegyensúly-teremtés és természetes fogyás a menopauza alatt A menopauza során fellépő kellemetlenségek közül — beleértve az álmatlanságot, a hangulatváltozásokat és a hőhullámokat — leginkább frusztráló a súlygyarapodás lehet.

Hormonegyensúly-teremtés és természetes fogyás a menopauza alatt | Gyógyszer Nélkül

A természetes megoldások azonban — például a rendszeres testmozgás, a diéta és más egészséges, életmódbeli szokások — sokat segíthetnek az egészséges testsúly fenntartásában. Fiatalabb korunkban lehet, hogy elegendő volt csak mozogni vagy csak egészségesen táplálkozni. A menopauzába lépő hölgyeknek érdemes ezt a kettőt kombinálni, hogy megszabaduljanak a súlytöbblettől. Azonban ez még nem minden. Kiemelt figyelmet kell fordítani arra is, hogy a hormonok egyensúlyban legyenek.

Különösen az inzulinra és a kortizolra kell koncentrálni.

Az ösztrogén egy inzulinérzékenyítő hormon, amely segít a kortizol, azaz a stresszhormon negatív hatásainak szabályozásában.

A menopauza idején lecsökken az ösztrogén és a progeszteron szintje, ami jelentősen fogyás menopauza alatt lelassítani az anyagcserét, így a női test egyre érzékenyebben reagál a szénhidrátokra.

fogyás menopauza alatt dash diéta részletesen

Iratkozzon fel hírlevelünkre még ma! Töltse ki a feliratkozó formot, hogy naprakész információkkal láthassuk el Önt. Elfogadom az adatkezelési irányelveket.

Így kell fogyni változó korban! - Kilenc kiló, 20 nap alatt! - Blikk

Azaz a legjobb mellőzni az úgynevezett finomított cukrokat, amelyek szintén felelősek lehetnek az elhízásért. A teljes kiőrlésű gabonák, a tejtermékek és a gyümölcsök a részét képezik ugyan egy diétának fiatalabb korban, azonban a menopauza ideje alatt nem ezeket az élelmiszereket kell előtérbe helyezni.

Az ilyen élelmiszerek fogyasztását csökkenteni kell, viszont növelni szükséges az alacsony keményítőtartalmú, alacsony cukortartalmú táplálékok — bogyós gyümölcsök, alma, körte — bevitelét és a fehérjetartalmú ételek — szárnyasok, halak — fogyasztását. A rövid és intenzív edzések előnyösebbek a menopauzába lépő nők számára, mivel a hosszabb edzések súlyosbíthatják a kortizol hormon negatív hatásait.

Hormonegyensúly-teremtés és természetes fogyás a menopauza alatt

Egyes természetes táplálékok — szőlőmag, lenmag, vörös lóhere, szója, miso — nagy mennyiségű növényi fitoösztrogéneket tartalmaznak, amelyek jelentősen képesek lecsökkenteni a menopauza ideje alatt a hőhullámokat és a hüvelyi szárazságot. A poloskavész segíthet az fogyás menopauza alatt izzadásban, a vérzészavarokban és a hangulati ingadozásban.

fogyás menopauza alatt 4 nap alatt mennyit lehet fogyni

Amennyiben fizikailag, érzelmileg és lelkileg is megviseli a klimax időszaka, úgy mindenképpen érdemes nőgyógyász szakorvost felkeresni. Sok nő örül, ha a menopauza szakaszába lép, mert úgy vélik, hogy egy csomó kellemetlenségtől megszabadulnak.

Ez nem így van.

Menopauza és hízás

Sok egészségügyi baj a változókor után következik csak igazán. Nem feltétlenül, de egyes esetekben igen.

fogyás menopauza alatt fogyókúra rosszullét

Viszont, ha rendszeresen járunk nőgyógyászati szűrővizsgálatokra és odafigyelünk az egészségünkre, jelentősen lecsökkenthetjük az esélyét a különféle betegségek kialakulásának.

Kapcsolódó cikkek:.