3 jógastílus ami segít fogyni, ha túlsúlyos vagy | Kezdő Jóga Otthonról

Yoga fogyás, 3 jógastílus ami segít fogyni, ha túlsúlyos vagy

Fogyás jógával?

hogyan fogyjak le gyorsan

Amikor fogyókúrás sportot keresel, alighanem pörgős, cardio-edzésekben gondolkodsz, mint például a futás, vagy egy izzasztó yoga fogyás. Pedig a jóga is segíthet megszabadulni a fölösleges zsírpárnáktól! Összegyűjtöttünk 5 olyan pózt, amivel garantáltan ledobhatod a plusz kilókat!

A jógázás fogyaszt, mert a jóga pózok megtartása komolyabb izommunkával jár, mint ahogy az első ránézésre tűnik az izmoknak egyszerre kell rugalmasnak és feszesnek lenniük, ami nem kis kihívás a szervezeted számára a dinamikus pózváltogatás gondoskodik a megfelelő pulzusról, így a zsírégetés is megindul A jóga yoga fogyás belsőleg is támogatja szervezeted a súlyvesztésben: a különböző pozíciók serkentőleg hatnak az emésztésre is, így a kilókkal együtt a méreganyagok is könnyebben távoznak a szervezetedből.

Hogy a méregtelenítés sikeres legyen, természetesen ügyelned kell az étkezésedre, hogy ne legyen utánpótlás a káros anyagokból. Ha pedig a súlyfelesleg hátterében nem az egészségtelen életmód bújik meg, hanem valamilyen érzelmi oka van annak, hogy zsírfalakkal veszed körbe magad, akkor a relaxáció lehet számodra az egyik legfontosabb eleme, ami megindíthat a fogyásban.

Kobra póz: Ez egy könnyebb póz, így a kezdők egyik kedvenc popsi- és hasformáló gyakorlata lehet.

Jógával fogyni? Igen!

Feküdj hasra nyújtott lábbal, arccal lefelé. A kezeidet tedd a vállad alá, nyitott ujjakkal. Told ki a fejed, a vállad és a felsőtested a földtől, egészen addig, amíg a karod nyújtva nem lesz. A vállaidat told le és hátra.

hashajtó tea fogyókúra

Tekinteted felfelé nézzen, majd lélegezz mélyen egy párat. Ezután feküdj vissza le és fújd ki a levegőt. Felszabadító szél: Ez a gyakorlat egyenesen a hasi területet veszi célba.

Feküdj hanyatt és húzd fel a hasadhoz a térded és a bokád. Kulcsold át a csuklóidat a lábaidon és emeld el a földtől a fejed a térdeid irányába.

gyors eredményes fogyás

Vegyél néhány mély levegőt, miközben érzed, hogy feszül a hasad. Hagyd magad relaxálni, majd pihenj egy keveset a következő kör előtt. Íj póz: Ez a pozíció a karodon, lábadon és a hasi területeken lévő zsírpárnákat csökkenti.

A részletekért kattints IDE. Az ashtangából származik jó néhány erőteljesebb stílus, úgy, mint: Vinyasa: A vinyasa is követi az ashtanga 90 percében meghatározott sorrendet: állósort ülősor, majd fordított testtartások követnek, de a vinyasában sok múlik az oktatón, hiszen ő állítja össze szabadon, milyen témájú órát tart.

Először is feküdj le a hasadra. Emeld fel a lábfejeidet, a kezeiddel pedig nyúlj hátra a bokádhoz. Kapaszkodj meg bennük és emeld el egyszerre a földtől a combjaidat és a felső testedet is. A vállaidra itt is figyelj, hogy le és hátra felé szorítsd őket.

Tarts meg ezt a pózt pár lélegzetvétel erejéig, majd pihenj egy kicsit. Oldalra hajló póz: A zsírégetés egyik legnagyszerűbb pozíciója. Állj egy kicsivel szélesebb terpeszbe, mint a csípőd.

Íme, a 3 legszembetűnőbb hatása, amik nem mellesleg segítenek az alakformálásban:

Fordítsd el a törzsed és a lábfejeid is a jobb irányba. Ügyelj arra, hogy a lábaid egyenesek maradjanak. Fújd ki a levegőt és hajolj rá a jobb lábadra a törzseddel egészen addig, amíg el nem éred a földet a kezeddel. Minden kilégzésnél próbáld finoman egyre közelebb hozni a törzsedet a lábadhoz.

Segít fejlődni

A légzésed legyen egyenletes. Yoga fogyás kis pihenő után ismételd meg a gyakorlatot a másik irányba is. Harcos póz: Ezzel a pózzal biztosan megdolgoztatod a hasad, a combod és a karjaidat is. Állj zárt állásban, majd lépj ki a bal lábaddal baloldalra olyan yoga fogyás méterre. Fordítsd el a törzsed és a lábfejeidet a bal irányba.

Olvass más bejegyzéseket is!

Hajlíts be a bal térded annyira, hogy a térded a lábfejed fölé kerüljön, miközben a jobb lábad nyújtva marad. Emeld a karjaidat a magasba és érints össze a tenyereidet a fejed fölött. Nézz a tenyereid irányába és tartsd meg a pózt pár lélegzetvételig.

fogyás meditáció durva

Fogyasztó jóga típusok A múltkori cikkben már szó esett arról is, hogy rengeteg típusa van a jógánakés mindegyik másra jó; van, amelyik ellazít, van, amelyik felpörget, van, amelyik kímélő, és vannak izzasztóbbak is. És természetesen létezik zsírégető jóga is! Rögtön három jógaórát is ajánlunk neked, ha fogyni szeretnél: 1.

Kezdőlap » Bejegyzések » Fogyás és erősítés jógával?

Vinyasa Ha gyorsan szeretnél megszabadulni a felesleges kilóktól, akkor a vinyasa jó választás. Az órák során bizonyos pozíciókat kell váltogatnod, meghatározott sorrendben, lendületes tempóban. Ez pedig lehetővé teszi, hogy a pulzusod végig magas maradjon, aminek hatására a szervezeted csak úgy égeti majd a kalóriákat.

3 jógastílus ami segít fogyni, ha túlsúlyos vagy

Bikram jóga Az óra felépítését illetően hasonló stílusú gyakorlatokból áll, mint a vinyasa, azzal a különbséggel, hogy mindezeket yoga fogyás fokos teremben kell végezni. Ahogy a tested izzad, egyben megszabadul a méreganyagoktól is.

lepcsozessel fogyni

Fontos viszont, hogy bizonyos egészségügyi problémák tartós fogyás étrend ne ezt a fajta órát válaszd. Sőt, akkor sem, ha várandós vagy, ugyanis a túlhevülés árthat a kicsinek! Yoga fitness A jóga elemeit ötvözi a tudatos testépítéssel. Egyszerre fogyaszt és építi az izmokat.

  • Bár nem a jógázást szokták legtöbbször felhozni, mikor valaki fogyni vágyik, a jóga igenis sok mindenben segíthet, hogy elérd a vágyott célt Nemcsak a testre, hanem a lélekre is fókuszál, testileg és mentálisan is erősebb leszel tőle.
  • Jógapózok fogyáshoz: eltűnik a hájréteg a combról, hasról, hátról | Femcafe

Mindezek mellé természetesen elengedhetetlen a megfelelő étrend, és az egészséges életmód. Ha ezeket a jógával párosítod, hamarosan elkezdhetsz egyre kisebb ruhaméretek között böngészni a boltokban! És mi lehet annál kellemesebb, mint amikor a sport nem csak fogyaszt, de segít ellazulni is, ledobni a napi stresszt és harmonikus lelkiállapotba kerülni Ismered a mondást: ép testben ép lélek!