Szeretettel tálalva

Fogyási tippek hasra. 9 étel, amit messzire kerülj, ha lapos hasra vágysz | Well&fit

Mind közül talán az étkezés a legnehezebb, hiszen biztos te fogyási tippek hasra rengeteg olyan táplálékot fogyasztasz, amely belefér az általad követett diétába, illetve napi kalóriaszükségletedbe is, mégis hasi elhízást eredményez. Most megtudhatod, melyik az a 9 élelmiszer, amit jobb, ha mellőzöl.

9 étel, amit messzire kerülj, ha lapos hasra vágysz

Sajt A közepes láncú trigliceridek, szemben a hosszú láncúakkal, csökkentik a hasi zsírok lerakódását. Sajnos a tejtermékek hosszú láncú trigliceridekből állnak. Ne ijedj meg, ez nem azt jelenti, hogy teljesen száműznöd kell a tejtermékeket, a sovány grönlandi moszat fogyókúra például remek fehérje- és kalciumforrás.

A sajt viszont tele van kalóriával és telített zsírral. Mindenképp kerüld az ömlesztett változatokat. Már egy egészen kis adag is körülbelül a felét tartalmazza ajánlott napi zsírbevitelednek. Ha nem tudsz lemondani a zsíros finomságról, vásárold a sovány tolnait, az óvárit vagy a mozzarellát.

Üdítő Az üdítők többsége tömve van mesterséges édesítőszerekkel, színezékekkel és magas fruktóztartalmú kukoricasziruppal. A tanulmányok szerint a magas fruktózbevitel az egyik fő okozója a hasi zsírok lerakódásának.

HÁZI ZSÍRÉGETŐ - gyors és olcsó

Sajnos a diétás kóla, bár 0 kalóriás, sem kivétel. Ha ízes folyadékpótlásra vágysz, szerezz be egy gyümölcs infuser palackot, és készítsd magadnak üdítőt friss gyümölcsök vagy uborka és fűszerek hozzáadásával.

Gyümölcslé Azt hiszed, a gyümölcslé egészségesebb?

fogyási tippek hasra

Sajnos a bolti gyümölcslevek is tele vannak tartósítószerekkel, aromákkal, cukorral és magas fruktóztartalmú kukoricasziruppal.

Két deciliterben akár kalória is lehet, miközben a gyümölcsök jótékony rostjait eltávolítják a felhasználás során. Ha karcsúbb derékra vágysz, sose idd ezeket az egészségesnek hitt leveket.

Felvágottak A sovány húsok természetesen szerves részei az egészséges étrendnek. A párolt csirkemell és pulykamell kiváló fehérjeforrás.

A legjobb fogyókúra tippek hasra, melyek segíthetnek eltüntetni a hasi zsírt

A különböző húskészítmények azonban tele vannak telített zsírokkal, tartósítószerekkel, húsnyesedékkel, ízfokozókkal, sőt cukorral is. Ha te is szereted a csirkés szendvicset, teljes kiőrlésű zsemlédbe rakj inkább egy szelet párolt csirkemellet a csirkemell sonka helyett.

Alkohol Rossz hírünk van a sör és a koktélok szerelmeseinek, az alkohol nem épp derékbarát. Olyannyira nem, hogy egy 30 napig tartó kísérlet során azon résztvevők, akik napi egy italnál többet ittak, akár csak hetente egyszer, jelentősen több hasi zsírral rendelkeztek, mint akik ritkábban hódoltak a szeszes italok élvezetének. Limitáld az alkoholfogyasztásod, egy alkalommal csupán egy pohárral igyál. A táplálkozási szakértők leginkább ,5 dl száraz vörösbort ajánlanak, amelynek fogyasztása kifejezetten előnyös élettani hatásokkal bír.

fogyási tippek hasra

Az antioxidánsbomba védi a szív- és érrendszer egészségét, csökkenti az inzulinrezisztenciát és kedvező hatással van az anyagcserére is. Salátaöntet A lapos has reményében te is csak salátán élsz? Mindez nagyon tisztelendő, kivéve akkor, ha a vitamindús zöldeket zsíros, cukros, tartósítószeres öntetekkel locsolod nyakon.

A zsírszegény feliratú termékektől is óvakodj, hiszen ezek is tele vannak cukorral és mesterséges adalékanyagokkal. Sokkal jobban jársz, ha olívaolajat és balzsamecetet használsz.

Finomított szénhidrátok A finomított szénhidrátok fogyasztása gyulladáshoz és elhízáshoz vezet. Felejtsd el a friss zsemlét reggelire, egyél helyette teljes kiőrlésű pékárut, sok fehérjével és zöldséggel. Meglátod, nemcsak hasad lesz laposabb, de sokkal energikusabban indítod majd a napot is.

Fogyás hasról 3 nap alatt? 10 étel, melyekkel menni fog!

Ráadásul az éhségrohamok is elkerülnek, egy jól összeállított reggelivel simán kibírod ebédig. Diétás ételek Te is a diétás, a light, illetve a diabetikus feliratokat keresed megszállottan a címkéken? Ki kell, hogy ábrándítsunk: lehet, hogy ezek kevés kalóriát, cukrot vagy éppen zsírt tartalmaznak, de nem mellőzik a sót és a tartósítószereket.

fogyási tippek hasra

A light élelmiszerek ráadásul tipikusan tápanyagszegények, így fogyasztásuk után gyorsan megéhezel. Válaszd inkább a vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag, igazi ételeket, amelyek sokáig teltségérzetet biztosítanak.

Fogyás hasról - 4 működő módszer úszógumi ellen

Só Bár a só nem okoz zsírpárnákat, puffadást annál inkább. Kerüld a gyors- és készételeket, otthon pedig a sót helyettesítsd más fűszerekkel.

Fogyás hasról 3 nap alatt? Tippek a fogyáshoz és a lapos hashoz. Még több termék Lapos has két hét alatt A program különösen vonzó lehet számodra, ha elsősorban a hastájékról akarod leadni a kilókat, valamint szeretnéd jobban érezni magad, növelnéd szellemi és fizikai teljesítőképességedet. A fogyás mértéke akár a heti két kilót is elérheti, így két hét alatt látható eredményt mutat majd a tükör - és a mérleg. Mintaétrend Reggeli: 3 dl gyümölcsturmix tejjel készítve.

A bazsalikom, az fogyási tippek hasra, a kurkuma, a gyömbér, a curry és a fokhagyma felhasználásával készült ételek garantáltan finomabbak lesznek, mint amit szerelmes szakács főz.

Fotó: RF.