Napi 10 perc ugrókötelezés a tökéletes alakért – így csináld

Ugrókötél fogyás

Ugrókötél: az alapok

Az ugrókötelezés nemcsak játék, de hasznos kalóriaégető módszer, ami fejleszti az állóképességet is. Az ütemre ugrálás és a kéz-láb koordináció eltereli a figyelmet arról, milyen keményen dolgoznak az izmok.

ugrókötél fogyás fogyas par nap alatt

Mindenki tudja, hogyan kell ugrókötelezni, ám azt már kevésbé, hogyan kell hatékonyan végezni. Vedd számításba, hogy minél rövidebb az ugrókötél, annál nehezebb végezni a gyakorlatokat - a megfelelő hosszt úgy tudod lemérni, ha a talpaddal rálépsz a kötél közepére, és a kifeszített kötél vége a hónaljadig ér. A kötél fogója ugráláskor a csípőd magasságában legyen, csuklóból mozgasd.

ugrókötél fogyás étrend változókorban

Ugrások közben érdemes arra figyelni, hogy a talppárnákra finoman érkezz. Bemelegítés Még az ugrókötelezés előtt is érdemes átmozgatni a testet az esetleges ficamodások megelőzése érdekében.

Állj vállszéles terpeszbe, fogd rostdús heti étrend az ugrókötelet, feszítsd ki a fejed fölött, majd hajolj előre.

ugrókötél fogyás hogyan lehet hasról fogyni

Ezután ereszd el a kötelet, majd emelkedj fel csigolyáról csigolyára. Befejezésül végezz csípőkörzést, majd törzsdöntéseket - ha még úgy ugrókötél fogyás, nem melegedtél be eléggé, további gyakorlatokat is végezhetsz.

ugrókötél fogyás mennyit lehet fogyni 2 hét alatt

Egy percen keresztül folyamatosan ugrókötelezz, majd egy percig "pihenésképpen" hasprést ugrókötél fogyás. A gyakorlat összesen 20 percig tart, körülbelül kalóriát égethetsz el közben. Lényege, hogy minden ugrásnál a másik lábadra érkezel. Az ugrókötelezést egy percig végzed, majd fél percig kitartod magad plankban, aminél sokat számít a helyes tartás.

ugrókötél fogyás lé diéta